Ένα διπλό που την ανέβασε στο 6-6 της βαθμολογίας της Αδριατικής Λίγκας πήρε η ομάδα του Σάκοτα, που παράλληλα ανάγκασε την αντίπαλό της να πάει στο 8-4.
Ο Ντέγιαν Νταβίντοβατς (21π.), ο Μπράνκο Λάζιτς (18π.) και ο Μάικλ Ότζο ήταν οι πρώτοι σκόρερ των φιλοξενούμενων.
Επόμενη αντίπαλος για τον Ερυθρό Αστέρα είναι η Ζενίτ, στο παιχνίδι που θα γίνει στην Αγία Πετρούπολη την Παρασκευή (27/12, 19:00) για την Euroleague.