MENU

Στη σύσκεψη του ΔΣ της Euroleague, που έλαβε χώρα σήμερα, Παρασκευή (26/6) στη Βαρκελώνη, εγκρίθηκαν οι βασικές αποφάσεις για την αγωνιστική σεζόν 2026-27, οι οποίες επικυρωθούν στη ΓΣ της ECA στις 7 Ιουλίου.

Το σημαντικότερο ζήτημα ήταν η σύνθεση της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης, με τα ονόματα που θα συμμετάσχουν στη νέα χρονιά να οριστικοποιούνται. Παρί και Μπεσίκτας έλαβαν από μία μονοετή wild card και ολοκληρώνουν το γκρουπ των 20 συλλόγων που θα άβουν μέρος στην EuroLeague 2026-27.

Αναλυτικά οι ομάδες:

Αναντολού Εφές, Μπεσίκτας, Ερυθρός Αστέρας, Ντουμπάι BC, Αρμάνι Μιλάνο, Μπαρτσελόνα, Μπάγερν, Φενέρμπαχτσε, Χάποελ Τελ Αβίβ, Μπασκόνια, Βιλερμπάν, Μακάμπι Τελ Αβίβ, Ολυμπιακός, Παναθηναίκός, Παρί, Παρτίζα, Ρεάλ Μαδρίτης, Βαλένθια, Βίρτους Μπολόνια, Ζάλγκιρις.

Σημαντική εξέλιξη βεβαίως πως οι μέτοχοι της λίγκας επανέλαβαν τη υπόσχεση τους για την επέκταση  σε 24 ομάδες από τη χρονιά 2027-28. Οι συζητήσεις συνεχίζονται αναφορικά με τη μορφή που θα έχει το νέο φορμάτ, με βασική προυπόθεση να διατηρηθεί η αρχή σύμφωνα με την οποία κάθε ομάδα θα τίθεται αντιμέτωπη με όλες τις υπόλοιπες, ενώ σκοπός είναι και η καλύτερη εναρμόνιση του προγράμματος με το ευρωπαϊκό καλεντάρι των εθνικών διοργανώσεων.

Από την 1η Ιουλίου ξεκινά και επίσημα η διαδικασία αξιολόγησης για τη διάθεση των μελλοντικών franchises, με τις προτάσεις από υφιστάμενους συλλόγους, επενδυτές και οργανισμούς από νέες αγορές να χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα αυξημένες.

Τέλος, έλαβε έγκριση και το καλεντάρι της νέας αγωνιστικής σεζόν, με το πρώτο τζάμπολ της EuroLeague να έχει οριστεί για τις 24 και 25 Σεπτεμβρίου 2026, ενώ του EuroCup πέντε ημέρες αργότερα, στις 29 Σεπτεμβρίου.

 

EuroLeague: Αυτές είναι οι 20 ομάδες - Στις 24-25/9 το πρώτο τζάμπολ της σεζόν