Γνωστός και για τα «πράσινα» αισθήματά του ο Αλέξανδρος Τσουβέλας κλήθηκε να σχολιάσει την απόκτηση του Γάλλου σέντερ και τη μετακίνησή του από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό, ενώ στάθηκε και στην ενδυνάμωση του πρωταθλήματος με τους Άρη και ΠΑΟΚ.
«Ήρθε ο γίγαντας ο Φαλ. Πρώτον είναι Έλληνας, δεύτερον ήρθε ο Ομπράντοβιτς. Επικοινωνιακά πάμε καλά» είπε αρχικά ο «Τσούβι» και πρόσθεσε: «Είναι ωραίο που έχουν ανέβει ο Άρης και ο ΠΑΟΚ, οπότε θα τσακώνονται όλοι με όλους».