Ο 36χρονος σμολ φόργουορντ, που πήγε στον Ολυμπιακό το 2020, ανακοίνωσε μέσω Instagram πως δεν θα συνεχίσει στο ΣΕΦ.
Έπειτα από τέσσερα πρωταθλήματα, τρία Κύπελλα και μία Euroleague, ο ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τους «ερυθρόλευκους», τονίζοντας πως ο Ολυμπιακός θα είναι για πάντα ένα κομμάτι της ζωής του.
Αναλυτικά το μήνυμα του «Σακ»:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για εμένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή στα ερυθρόλευκα θα μείνουν για πάντα χαραγμένα μέσα μου.
Για επτά σεζόν φόρεσα το #77 με περηφάνια και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τον κόσμο της ομάδας.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί πάντα κομμάτι της ζωής μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα».
Δείτε το εδώ: