Ο Σουφλιάς μετά από αρκετά χρόνια στη θέση του τιμ μάνατζερ στην ομάδα της Πάτρας αποχώρησε κι όπως όλα δείχνουν επόμενος σταθμός στην καριέρα του θα είναι ο Άρης.
Ο Σουφλιάς βρίσκεται σε συζητήσεις με τους κιτρινόμαυρους και εκεί αναμένεται να αναλάβει General Manager στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, που θέλει να στελεχώσει και να ενισχύσει το τμήμα μπάσκετ με άτομα κοντά σε παίκτες, προπονητή και διοίκηση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο Προμηθέας Πάτρας Βίκος Cola ανακοινώνει τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Θανάση Σουφλιά και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».