MENU

Επιστροφή στη Νέα Μεσημβρία για τους ασπρόμαυρους ένα μήνα μετά, με έναν ΠΑΟΚ αρκετά διαφορετικό και προσηλωμένο για σκληρή δουλειά.

Η πρώτη προπόνηση διεξήχθη σήμερα (22/6) το απόγευμα, υπό τις οδηγίες του νέου προπονητή, Αλέσιο Λίσι, ο οποίος «συστήθηκε» στους ποδοσφαιριστές πριν την έναρξη του προγράμματος.

Το μήνυμα του ΠΑΟΚ: «Ώρα για δουλειά» (pics)