Επιστροφή στη Νέα Μεσημβρία για τους ασπρόμαυρους ένα μήνα μετά, με έναν ΠΑΟΚ αρκετά διαφορετικό και προσηλωμένο για σκληρή δουλειά.
Η πρώτη προπόνηση διεξήχθη σήμερα (22/6) το απόγευμα, υπό τις οδηγίες του νέου προπονητή, Αλέσιο Λίσι, ο οποίος «συστήθηκε» στους ποδοσφαιριστές πριν την έναρξη του προγράμματος.
Time to work! ⚫⚪#PAOK #NewEra pic.twitter.com/ZlUwtA2i3a
— PAOK FC (@PAOK_FC) June 22, 2026