Λένε πως μια φωτογραφία ισούται με χιλιάδες αναμνήσεις. Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Ζέλικο Ομπράντοβιτς φρόντισαν να προκαλέσουν δέους στους φίλους του Παναθηναϊκού με ένα μόνο κλικ μέσα από το T-Center.
Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ φωτογραφήθηκε μαζί με τον Ζοτς μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου στο VIP Lounge του T-Center μετά το τέλος της παρουσίασης του Σέρβου προπονητή, σε μια φωτογραφία που γεννά χιλιάδες αναμνήσεις στους φίλους του «Τριφυλλιού», με την «πράσινη» ΚΑΕ να γράφει: «Η Ιστορία συνεχίζεται»...