Ο Έλληνας μπακ υπέγραψε συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας με τον Παναθηναϊκό και μαζί με τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η «πράσινη» ΠΑΕ έγινε γνωστό και η πρώτη δήλωση του Τσάπρα.
«Ανυπομονώ να αγωνιστώ υπό τις οδηγίες του Νίστρουπ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο 24χρονος δεξιός οπισθοφύλακας, που αύριο θα ταξιδέψει στην Ολλανδία και θα ενσωματωθεί στην προετοιμασία της νέας του ομάδας.
Δείτε την ανάρτηση της ΠΑΕ: