MENU

Αναλυτικά όσα είπε στο SDNA και στη «Magic Euroleague» ο Λιθουανός σέντερ του Παναθηναϊκού: 

«Κρατάμε τη νίκη και τη θετικότητα που παίρνουμε από αυτήν. Πρέπει να δουλέψουμε κι άλλο και να βελτιωθούμε. Πρέπει να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο. 

Το μπάσκετ είναι απλό. Όταν βάλαμε τα σουτ στο δεύτερο ημίχρονο, η άμυνά τους άρχισε να διασπάται. Είναι η πρώτη ομάδα στην επίθεση στην Ευρωλίγκα, ήμασταν αποτελεσματικοί στην άμυνα και κάναμε καλή δουλειά. Θα μας δώσει ώθηση αυτή η νίκη για τη συνέχεια και το ματς με τη Φενέρμπαχτσε».

Για το Παγκόσμιο Κύπελλο και τα «παράθυρα»: «Δεν μπορείς να μιλήσεις για την ποιότητα  των ομάδων. Οι ομάδες αλλοιώνονται γιατί δεν παίζουν οι καλύτεροι παίκτες τους και έρχονται αποτελέσματα όπως αυτό της Ελλάδας με τη Λετονία».

Γκουντάιτις στο SDNA: «Κάναμε καλή δουλειά, θα μας δώσει ώθηση αυτή η νίκη»