MENU
zots

Αναλυτικά όσα είπε:

«Κανένας δεν είναι πιο σημαντικός από την ομάδα. Η χημεία στην ομάδα. Πολλές φορές συμβαίνει μέσα στη σεζόν να έρχεται ένας παίκτης και να νιώθει άσχημα για την οποιοδήποτε λόγο. Και αρχίζει να παίζει κακά. Τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω, "βγες έξω, πέρνα καλά".

Λέω στους παίκτες πως αν δε νιώθεις καλά πριν την προπόνηση, μην κάνεις προπόνηση, δεν πειράζει. Γιατί αν δεν είσαι καλά και πιάσεις έναν συμπαίκτη σου και του το πεις και αυτός με τη σειρά του πιάσει έναν άλλο και τον πάρει από κάτω, αυτό δεν είναι καλό. Δεν υπάρχει κουβέντα για αυτό, πάντα μπροστά η ομάδα.

Οι παίκτες πολλές φορές δεν καταλαβαίνουν πως εκτός από δικαιώματα, έχουν και υποχρεώσεις».

Ο Ομπράντοβιτς εξήγησε πότε μπορεί ένας παίκτης να χάσει προπόνησή του