MENU

Αποχωρεί τον Ιανουάριο από τον Ολυμπιακό ο διεθνής μπακ, Μίχαλ Καρμπόβνικ σύμφωνα με πολωνικά ρεπορτάζ. 

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της ιστοσελίδας, «sport.pl», η  η συνεργασία των δύο πλευρών θα διακοπεί τον Ιανουάριο. Βάσει του ίδιου ρεπορτάζ, η Μπράιτον αναζητεί, ήδη, ομάδες που να θέλουν τον παίκτη. 

'Ετσι βάσει των όσων αναφέροται, η Τβέντε φέρεται να έχει εκφράσει ενδιαφέρον για άλλη μία φορά ενώ στο... κόλπο παραμένει και η Άντερλεχτ. Η Λέγκια επίσης είναι σε αυτή τη λίστα, αν και έχει λιγότερες πιθανότητες.
 

Πολωνικά ΜΜΕ: «Ο Καρμπόβνικ δεν συνεχίζει μετά τον Γενάρη στον Ολυμπιακό»