MENU

Ο Παναθηναϊκός είναι πλέον και με τη βούλα πανέτοιμος για να μπει σε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο που ταράζει τα νερά στον τηλεοπτικό χάρτη με την άμεση λειτουργία του «Παναθηναϊκός TV». 

Το συγκεκριμένο μεγαλεπήβολο εγχείρημα είναι μοναδικό στη χώρα για τον απλούστατο λόγο ότι το «πακέτο» του δεν περιλαμβάνει μόνο τα εντός έδρας ματς της ποδοσφαιρικής ομάδας, αλλά και το σύνολο των αναμετρήσεων των Ερασιτεχνικών τμημάτων, συνεντεύξεις, αφιερώματα και ενημερωτικές εκπομπές. 

Συν τοις άλλοις, τα συνολικά 68 ματς (18 της ποδοσφαιρικής ομάδας και 50 των τμημάτων του Ερασιτέχνη) που θα προβληθούν την επικείμενη σεζόν από το «Παναθηναϊκός TV» δεν προσφέρονται στους φίλους της ομάδας μόνο στο internet αλλά και στην τηλεόραση, μέσω της συνδρομητικής πλατφόρμας της Cosmote TV. 

Ολα τα παραπάνω δίνουν σαφέστατα τις απαντήσεις στο ερώτημα της διαφοράς της ετήσιας συνδρομής σε σχέση με την περσινή του PAOK TV (69 ευρώ), στο οποίο εμπεριέχονταν αποκλειστικά τα εντός έδρας ματς της ποδοσφαιρικής ομάδας του δικεφάλου κι αυτά μόνο από το διαδύκτιο. 

Στο «Παναθηναϊκός TV» θα μπορεί ο οποιοσδήποτε με ένα κουμπί στην τηλεόρασή του μέσω της Cosmote TV να ξεκλειδώσει ολόκληρη τη σεζόν σε ποδόσφαιρο και Ερασιτέχνη, γεγονός που δημιουργεί μεταξύ άλλων και υπεραξία στη συγκεκριμένη συνδρομητική πλατφόρμα. 

Το «ετήσιο πακέτο» των 89,99 ευρώ συμφέρει 100% τους φίλους της ομάδας σε σχέση με τη μεμονωμένη συνδρομή. Ξεκάθαρα. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι ένας φίλος της ομάδας θα πρέπει να δώσει συνολικά 80 ευρώ εάν επιλέξει να δει μόνο τα ντέρμπι με ΟΣΦΠ, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Αρη, με τους οποίους ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί ως γηπεδούχους δύο φορές τη νέα σεζόν, σε κανονική περίοδο και πλέι οφ. 

Ενώ με 90 ευρώ, θα μπορεί να δει κανείς 68 αγώνες και να έχει όλον τον Παναθηναϊκό, εκτός του μπάσκετ, στην οθόνη του. 

Οσον αφορά το ερώτημα γιατί «Παναθηναϊκός TV» κι όχι Nova, οι κυριότεροι λόγοι είναι οι εξής πέντε:

1)Ο πρώτος και βασικότερος είναι ξεκάθαρα οικονομικός και αφορά την αξιολόγηση της εμπορικής αξίας του μεγέθους του Παναθηναϊκού. 

Το τριφύλλι δεν έλαβε ποτέ την προσφορά που είχε αξιολογήσει ότι αξίζει να πάρει από τη Nova βάσει της εμπορικής αξίας του συλλόγου. 

Η δε Nova, παρά τις γέφυρες που έριξε το τελευταίο διάστημα, «πλήρωσε» ουσιαστικά το βεβαρημένο παρελθόν της και το αίσθημα που έχει ο κόσμος και δη οι φίλοι του Παναθηναϊκού ότι με την προηγούμενη διοίκησή της δεν υπήρχε ισονομία. 

Οχι μόνο με το οικονομικό σκέλος αλλά γενικώς με τον τρόπο διαχείρισης και αντιμετώπισης των ομάδων της Λίγκας. Παρά το γεγονός ότι η νέα ιδιοκτησία του συνδρομητικού καναλιού, προεξέχοντας του Νίκου Σταθόπουλου, έριξε γέφυρες και το πάλεψε, η τελική της προσφορά ήταν πολύ πιο χαμηλή από τα «θέλω» του Παναθηναϊκού και δεν προσέγγισε τα 7 εκατ. ευρώ που ήταν η αφετηρία συζήτησης των πράσινων. 

Γενικώς οι προτάσεις που κατατέθηκαν (και δη αυτή των 5.7 εκατ. ευρώ) επέστρεψαν πίσω ως «απαράδεκτες», ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είχε εκδώσει και σχετική ανακοίνωση στις 19 Αυγούστου.  

2)Με το «Παναθηναϊκός TV» το τριφύλλι δύναται να διαχειριστεί μόνο του την εικόνα που παράγει και να προχωρήσει δυναμικά στην επόμενη μέρα, να είναι ανεξάρτητος στη διαχείριση των εμπορικών του συμφωνιών και να μην διαπραγματεύεται από εδώ και πέρα με όρους υποδεέστερους σε σχέση με το μέγεθος της ομάδας. 

Το νεοσύστατο πράσινο κανάλι μπορεί να λειτουργήσει ως ατού διαπραγμάτευσης επί παντός επιστητού σε βάθος χρόνου. 

3)Η αίσθηση ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού έχουν διακρίνει ότι γίνεται προσπάθεια επιστροφής της ποδοσφαιρικής ομάδας σε ομαλές συνθήκες, που ουδεμία σχέση έχουν με την προηγούμενη τριετία, αλλά και η ελπίδα ότι αυτές θα μπορούσαν να επαναφέρουν το σύλλογο σε τροχιά πρωταθλητισμού, έπαιξε σαφώς ρόλο στην οριστική απόφαση για το «Παναθηναϊκός TV». 

Αλλωστε το εύρος ανταπόκρισης των φίλων του συλλόγου θα καθορίσει και την επιτυχία του εγχειρήματος.  

4)Η ειδική κατάσταση που βιώνει ο πλανήτης με την πανδημία του κορωνοϊού, που αναγκάζει τους φίλους του ποδοσφαίρου και του τριφυλλιού να βλέπουν εκ των πραγμάτων τα ματς της αγαπημένης τους ομάδας από τις οθόνες τους. 

Ακόμη κι αν επιτραπεί από την πολιτεία να ανοίξει ένα μέρος από τις εξέδρες των γηπέδων, αυτό θα γίνει με σημαντικούς περιορισμούς και κατά συνέπεια η συντριπτική πλειονότητα θα έχει ως μοναδικό τρόπο παρακολούθησης των αγώνων της ομάδας το διαδύκτιο ή την τηλεόρασή του. 

5)Η ενίσχυση του Ερασιτέχνη και η δυνατότητα για όλα τα μικρότερα τμήματα του συλλόγου, αλλά και της ποδοσφαιρικής Κ19, να έρθουν πιο κοντά στον απλό κόσμο και να μπουν στο σπίτι κάθε Παναθηναϊκού. 

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το «Παναθηναϊκός TV» θα είναι ο «χρυσός χορηγός» του Ερασιτέχνη, καθώς θα αποκτήσει όλα τα δικαιώματα των τμημάτων του έναντι του ποσού των 250.000 ευρώ.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Ερασιτέχνης θα λάβει ουσιαστικό αντίτιμο για τα ομαδικά σπορ του συλλόγου, καθώς τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχαν καν μεταδόσεις από κανάλια ή γίνονταν έναντι πινακίου φακής στο βόλεϊ ανδρών από τη στιγμή που η ΕΡΤ έδειχνε μόνο τα ντέρμπι. 
 

Παναθηναϊκός TV για 5 λόγους!