Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα, σήμερα, Κυριακή, ο Ντιαλό Σανούσι ο οποίος θα αποτελέσει το δεύτερο μεταγραφικό απόκτημα του Άρη, μετά την απόκτηση του Ντέλε-Μπασίρου.
Ο 20χρονος χαφ αρχικά προβλεπόταν να φτάσει την Δευτέρα, όμως προγραμματίστηκε το ταξίδι του μια μέρα νωρίτερα.
Αύριο, Δευτέρα, ο παίκτης θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και αν όλα πάνε βάσει προγράμματος θα υπογράψει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας.