Τείνει να γίνει άλυτο πρόβλημα για την Μπέτις, αυτό με τις κόκκινες κάρτες. Μετά το εκτός έδρας παιχνίδι στο Βίγκο, όπου η Μπέτις έπαιξε 70 λεπτά με παίκτη λιγότερο απέναντι στην Θέλτα και ηττήθηκε άδοξα με 1-0, το σκηνικό επαναλήφθηκε.
Ο Πετσέλα άφησε την Μπέτις με 10 παίκτες από το 35ο λεπτό και μοιραία, το παιχνίδι έγινε μονόλογος για την Βαγιαδολίδ. Ωστόσο, παρά την πίεση, γκολ δεν μπήκε ποτέ.
Μάλιστα, ο Σέρχιο Κανάλες είχε μία καλή στιγμή για να κάνει το απόλυτο κόλπο, όμως ο Ματίπ αντέδρασε σωστά και το 0-0 σφράγισε τις προσπάθειες των δύο ομάδων.