Ο Αμερικανός πάουερ φόργουορντ, που μέσα στη σεζόν είχε «ακουστεί» για τον Ολυμπιακό, έχει συμφωνήσει εδώ και μερικές εβδομάδες με την ομάδα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Έτσι, το Game 5 των γαλλικών τελικών ήταν το τελευταίο του παιχνίδι με τη φανέλα της Μονακό.
Ο Μπλόσομγκεϊμ αποχαιρέτησε την ομάδα από το Πριγκιπάτο και πλέον ετοιμάζεται για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του στη Μέση Ανατολή.