MENU

Xαρτί... Ο πιο όμορφος τρόπος να γράφεις, ο πιο όμορφος τρόπος να διαβάζεις. Κι αν το SDNA υπηρετεί τη σύγχρονη μορφή ενημέρωσης κι αν η τεχνολογία ποδοπατάει τον ρομαντισμό, κάποιες αξίες αξίζει να παραμένουν στην επιφάνεια.

Γι' αυτό και η στήλη στην ιστοσελίδα μας, μια στήλη που φέρνει τα μπρος - πίσω. Ή τα πίσω - μπρος! Καθημερινά στον Πρωινό Τύπο θα μπορείτε να διαβάζετε τα καλύτερα από την αρθρογραφία των εφημερίδων.

Από το χαρτί! Όπως παλιά. Περίπου, δηλαδή...

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙΣΑΡΗΣ – ΤΑ ΝΕΑ

Μόλις μία ημέρα μετά τα όσα έγιναν γνωστά για πειθαρχικά παραπτώματα από μέρους του και τιμωρία από την πλευρά της ομάδας (θα προπονείται μόνος του για μία εβδομάδα), ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης ανέβασε τραγούδι στο Instagram. Αλλά όχι... όποιο κι όποιο. Το «Είμαι ένας άλλος ζω σε παράνοια» του Νίνο, το οποίο έχει (ξανά) γίνει το απόλυτο χιτ το τελευταίο διάστημα. Άραγε συνδέεται η απόφαση να τιμωρηθεί ο «μικρός» με την επιλογή του τραγουδιού; Είναι αλήθεια πως αρκετούς τους...ξένισε το γεγονός πως ο Εμμανουηλίδης επέλεξε το «Ζω σε παράνοια». Και δεν χτύπησε ωραία ούτε εντός της ομάδας.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΡΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ - ΕΘΝΟΣ

Ο κόσμος του (αφού πανηγυρίσει) θα ηρεμήσει και θα βγάλει από τα μέσα του ένα τεράστιο απωθημένο. Η εσωστρέφεια, που αποτελεί τον πιο μεγάλο και μόνιμο αντίπαλο του «Δικεφάλου», θα τεθεί στο περιθώριο σε τεράστιο ποσοστό, μειώνοντας την ασφυκτική πίεση που τώρα ασκείται σε κάθε μέλος της ομάδας. Ο Ιβάν Σαββίδης, πέρα από την ιστορία που θα γράψει ως ο πιο σημαντικός παράγοντας της αναγέννησης της ομάδας και του συλλόγου, θα πάρει δύναμη να συνεχίσει το ευεργετικό του έργο, που -σε πρώτη φάση- θα αφορά την κατασκευή του νέου γηπέδου

ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΟΣ - SPORTDAY

Επειδή έχουμε επεισόδια των οπαδών και των δυο ομάδων, η ΑΕΚ μπορεί να τα ρίξει στην αστυνομία, να ισχυριστεί ότι έγινε κακή δουλειά από μέρους της - ειδικά μάλιστα σε ένα ματς υψηλού ρίσκου. Σε αυτή την περίπτωση, θα τιμωρηθεί με πρόστιμο και τιμωρία έδρας για διοργανωτικές αδυναμίες ή θα τιμωρηθεί μεν με ευρωπαϊκό αποκλεισμό, αλλά με αναστολή. Η ΟΥΕΦΑ τελευταία δεν τιμωρεί ομάδες με αποκλεισμούς - δεν τιμώρησε τόσο σκληρά ούτε τη Μαρσέιγ, οι οπαδοί της οποίας σχεδόν κατέστρεψαν τον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ πέρυσι. Γι' αυτό κυρίως λέω ότι η ΑΕΚ μπορεί να τη γλιτώσει...

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΥΡΙΓΓΑΣ - SPORTIME

Κανονικά η ομάδα θα έπρεπε να ζει και να αναπνέει στον ρυθμό του αγώνα της Πόλης. Έλα, όμως, που δεν είναι 100% έτσι. Ο Ολυμπιακός δεν έχει αλλάξει τσιπάκι 100%. Ένα μέρος του μυαλού του παραμένει στον επεισοδιακό ημιτελικό με τον Παναθηναϊκό. Και δεν το λέμε εμείς αυτό. Ο Ντέιβιντ Μπλατ απέδειξε του λόγου το αληθές χθες στην αναχώρηση της ομάδας για την Τουρκία. Έκανε ειδική αναφορά στο ντέρμπι και τόνισε ότι στηρίζει 100% την απόφαση της διοίκησης για αποχώρηση και τον ανένδοτο αγώνα που κήρυξε ο σύλλογος κατά της ΕΟΚ και της ΚΕΔ.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕΓΓΛΙΔΗΣ – ΦΩΣ

Υπάρχει επίσης η αίσθηση στην ομάδα ότι μπορεί να κάνει αγωνιστικές υπερβάσεις, από την στιγμή που κατάφερε να αποκλείσει την Μίλαν, ενώ χρειαζόταν νίκη με διαφορά δύο τερμάτων. Εκείνο το παιχνίδι έχει προσφέρει στους «ερυθρόλευκους» την πίστη πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, όταν οι ίδιοι έχουν την ευκαιρία να χειριστούν μια κατάσταση. Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην έχει καταφέρει εκτός έδρας να κάνει κάτι ιδιαίτερα θετικό την φετινή σεζόν στα μεγάλα παιχνίδια του, με εξαίρεση την ισοπαλία στην Αγγλία με την Μπέρνλι. Από την Μπέτις έχασε, από τη Μίλαν το ίδιο. Στην Ελλάδα δεν μπόρεσε να νικήσει στο ΟΑΚΑ την ΑΕΚ, ενώ στην Τούμπα εμφανίστηκε κατώτερος των περιστάσεων.

ΤΑΣΟΣ ΤΣΑΤΑΛΗΣ - ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ

Μπορεί κάποιος να πιστεύει πως για παράδειγμα πως η ΑΕΚ δεν πήρε ούτε καν δανεικό αριστερό μπακ, επειδή δεν ήθελε ο Μελισσανίδης. Επιτρέψτε μου, όμως, να πιστεύω πως δεν έγινε έτσι. Επιτρέψτε μου να έχω «χτίσει» ένα σενάριο στο μυαλό μου, που να θέλει τον Μελισσανίδη να ρωτάει αν χρειαζόμαστε αριστερό μπακ και η απάντηση είναι πως δεν χρειαζόμαστε. Με κριτήριο, όχι την ανάγκη της ομάδας, αλλά το να δώσουμε την απάντηση που στο μυαλό μας είναι η πιο βολική. Εγώ λοιπόν, πιστέψτε με, θα έπαιζα ό,τι είχα και δεν είχα, στην πιθανότητα να ισχύει το σενάριο που βάζω εδώ. Να δεχτώ όμως το άλλο. Πως κάτι δεν έχει λειτουργήσει ορθολογικά στο σκεπτικό των επιλογών, έτσι ώστε να κυριαρχεί αυτή η νοοτροπία.

ΤΑΣΟΣ ΝΙΚΟΛΟΓΙΑΝΝΗΣ – ΠΡΑΣΙΝΗ

Αυτή είναι η νοοτροπία, που έχουν περάσει στην ομάδα ο Νίκος Νταμπίζας και ο Γιώργος Δώνης. Όλοι και όλα για την ομάδα. Ο ηρωισμός του Κουρμπέλη και η επιθυμία του Ινσούα να παίξει με σπασμένο ζυγωματικό δείχνουν, ότι όσοι αγωνίζονται σήμερα στην ομάδα έχουν μπολιαστεί με αυτή τη νοοτροπία και βάζουν πάνω από όλους την ομάδα. Με αυτή την νοοτροπία, ακόμα και αν υστερείς σε ρόστερ μπορείς να πετύχεις, πράγματα που δεν περιμένεις. Με πλούσιο ρόστερ και με τον κάθε παίκτη να κοιτάει την πάρτη του, δεν πετυχαίνεις τίποτα.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΑΒΑΘΙΩΤΗΣ - ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ

Η ΑΕΚΟΥΛΑ, λοιπόν, τελείωσε ευρωπαϊκά στις 12 Δεκεμβρίου, όταν έχασε και στο τελευταίο παιχνίδι στον όμιλό της, στο Τσάμπιονς Λιγκ, με 1-0 από την Μπενφίκα. ΜΕΤΑ από αυτό το αποτέλεσμα, κατέλαβε την τελευταία θέση στον όμιλο με εκπληκτικά στατιστικά: ΚΑΜΙΑ νίκη, ΚΑΜΙΑ ισοπαλία. ΕΞΙ ήττες! ΟΣΟ για τη διαφορά τερμάτων, και αυτή εκπληκτική: ΕΒΑΛΕ δύο γκολ και έφαγε... ΔΕΚΑ ΤΡΙΑ! ΣΗΜΑΝΤΙΝΚΕΣ λεπτομέρειες, που θα στοιχειώνουν για πάντα τους οπαδούς της: Η ΠΡΩΤΗ, ότι δεν κατάφερε να πάρει ούτε την τρίτη θέση στον όμιλό της, που θα της έδινε το εισιτήριο για το Γιουρόπα. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ, δηλαδή, τελείως και... εντελώς! Η ΔΕΥΤΕΡΗ λεπτομέρεια, ότι ΟΛΑ τα κέρδη από τους αγώνες στο Τσάμπιονς Λιγκ, κοντά στα ΤΡΙΑΝΤΑ εκατομμύρια, «πήγανε» στο χτίσιμο της Τζαμπασοφιάς. ΟΥΤΕ ευρουδάκι για μεταγραφές, για ενίσχυση της ομάδας. ΑΝΤΙ για ενίσχυση, είχαμε αποδυνάμωση. ΟΠΟΤΕ, βεβαίως, ο καθένας ΑΕΚτζής μπορεί να απορήσει. ΤΟΤΕ γιατί... πήραμε το πρωτάθλημα; ΓΙΑ να αποδειχθεί πόσο δυνατός είναι ο διοικητής της ομάδας; Α; A; A;

* Για να διαβάσετε ολόκληρο ένα άρθρο θα πρέπει να απευθυνθείτε στο περίπτερο της γειτονιάς σας. Ενισχύοντας την εφημερίδα που εκτιμάτε περισσότερο, δίνετε πνοή στην πολυφωνία του Τύπου...

Πρωινός Τύπος (21/2): Η «παράνοια» του Εμμανουηλίδη, η εσωστρέφεια του ΠΑΟΚ και η ποινή που θα «φάει» η ΑΕΚ