Ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας, που έπεσε σήμερα στο Νο.88 του κόσμου, θα παίξει με τον Ιγνάσιο Μπούσε (Νο.34) και ο αγώνας τους θα αρχίσει στις 16.00 (Cosmote Sport 6).
Ο 22χρονος Περουβιανός «έλαμψε» πριν λίγες εβδομάδες στο Αμβούργο, όπου κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο, όμως έπαιξε φέτος στο Λονδίνο τα πρώτα του ματς στο γρασίδι, οπότε ο Στέφανος έχει ένα μικρό αβαντάζ λόγω εμπειρίας. Είχε, άλλωστε, κερδίσει τον τίτλο στη Μαγιόρκα πριν από τέσσερα χρόνια.
Οι δύο παίκτες θα συναντηθούν για πρώτη φορά στο tour και όποιος περάσει στους «16» θα αντιμετωπίσει τον νικητή του ματς Τζουμχούρ-Κοπσίβα.