MENU

Ειδικότερα, μετά την ήττα των «κιτρινόμαυρων» από τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο για τη 2η αγωνιστική της Super League, πάρθηκε η απόφαση από τους επιτελείς του συλλόγου για την απομάκρυνση του 53χρονου προπονητή από τον πάγκο της ομάδας.

H τελική απόφαση για την λύση της συνεργασίας των δύο πλευρών αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα και πλέον μένει να φανεί ποιος θα κοουτσάρει τους Θεσσαλονικείς στο προσεχές ντέρμπι (4/9) εναντίον του ΠΑΟΚ στο «Κλεάνθης Βικελίδης».

Υπενθυμίζεται πως ο Λατινοαμερικανός προπονητής ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του Άρη στις 22 Φεβρουαρίου 2022 έχοντας σε σύνολο 19 αγώνων, απολογισμό 12 νικών, δύο ισοπαλιών και πέντε ηττών.
 

Τελειώνει από τον πάγκο του Άρη ο Μπούργος