MENU

Κουζουλάθηκαν οι φίλαθλοι του Κυπελλούχου Ελλάδας ΟΦΗ.

Στις τάξεις τους επικρατεί έντονη κινητοποίηση ενόψει της νέας χρονιάς που θα βρει τον ΟΦΗ στα ευρωπαϊκά σαλόνια και συγκεκριμένα στους ομίλους είτε του Conference είτε του Europa League.

Συγκεκριμένα έχουν εξαφανίσει περισσότερα από 2,5 χιλ. διαρκείας και γίνεται αντιληπτό πως ο αριθμός τους θα συνεχίζει ν’ αυξάνεται μιας και η περίοδος των εκπτώσεων διαρκεί μέχρι και τις 5 Ιουλίου.

Η αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2025 είναι τεράστια αφού μέσα στην πρώτη εβδομάδα είχαν φύγει 1.000 λιγότερα.


 

ΟΦΗ: Έκαναν «φτερά» 2.5 χιλιάδες εισιτήρια διαρκείας