MENU

Μετά το τέλος της αναμέτρησης, μάλιστα, η ουκρανική ομάδα αποθέωσε τον πορτιέρο της για την εμφάνισή του απέναντι στους «πράσινους», αναρτώντας βίντεο με τις επεμβάσεις του.

«Όταν πρέπει να σωθεί ο κόσμος, φωνάξτε τον Ντμίτρο Ρίζνικ. Το τείχος μας!», ανέφερε χαρακτηριστικά στο μήνυμά της για τον Ρίζνικ η Σαχτάρ Ντόνετσκ.

Η Σαχτάρ αποθέωσε τον τερματοφύλακα της για τις αποκρούσεις στο ΟΑΚΑ (vid)