MENU

Το ματς ανάμεσα σε Ουρουγουάη και Κολομβία για το πρόσφατο Copa America σημαδεύτηκε από πρωτοφανή επεισόδια μεταξύ των οπαδών, που είχαν ως αποτέλεσμα κάποιοι παίκτες να ανέβουν στις εξέδρες και να προστατεύσουν με κάθε τρόπο τις οικογένειές τους.

Ως αποτέλεσμα, ακολούθησαν βαριές «καμπάνες» και για τον εξτρέμ του Παναθηναϊκού είχε γίνει γνωστό ότι τιμωρήθηκε με 3 αγωνιστικές αποκλεισμό αλλά και 12 χιλ. δολάρια χρηματικό πρόστιμο, από την στιγμή που είχε συμμετοχή σε όσα έγιναν.

Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες ωστόσο, στον πρώην άσο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επιβλήθηκε μόνο το χρηματικό πρόστιμο, όχι όμως και η ποινή του αποκλεισμού για τρεις αναμετρήσεις.

Ανατροπή με Πελίστρι: Μόνο πρόστιμο και όχι αποκλεισμός τριών αγωνιστικών