Στην εκπομπή της KingBet μίλησε ο Σάντρο Μαμουκελασβίλι, με τον Γεωργιανό άσο να μιλά με τα καλύτερα λόγια για τον Παναθηναϊκό.
Ο 26χρονος άσος στάθηκε στα δημοσιεύματα που σύνδεσαν το όνομα του με τους «πράσινους», ενώ εξέφρασε τον θαυμασμό του για τον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Παναθηναϊκού και νομίζω ότι είναι καταπληκτικοί. Νομίζω ότι το μπάσκετ της Ευρωλίγκας είναι σπουδαίο, αλλά δεν υπάρχει καμία συζήτηση, τίποτα. Ξέρετε η εστίαση μου ήταν να μείνω στο NBA και να πάω στο σωστό μέρος όπου θα μπορούσα να παίξω. Και αυτό είναι όλο. Λατρεύω τους οπαδούς τους και τους αγώνες τους και ελπίζω ότι μια μέρα να πάω και να παρακολουθήσω τον αγώνα τους»