MENU

Το ελληνικό δίδυμο έδειξε τις ικανότητές του φτάνοντας μέχρι τα ημιτελικά μέσα από τρεις νίκες στο τάι μπρέικ, ωστόσο, στον ημιτελικό, οι Τσέχες Κλεΐμπλοβα και Λορένζοβα (Νο9 του ταμπλό) εκμεταλλεύτηκαν τις λεπτομέρειες και επιβλήθηκαν με 2-0 (21-18, 21-12).

Στη «μάχη» για το χάλκινο μετάλλιο, οι Ισπανίδες Βεργκάρα και Φλοριάν παρουσιάστηκαν πιο σταθερές στις κρίσιμες φάσεις, κερδίζοντας με 2-0 (21-15, 21-12). 

Παρά το τελικό αποτέλεσμα, η Μαναβή και η Τριανταφυλλίδη πάλεψαν από την αρχή ως το τέλος και πλέον μετρούν αντίστροφα για τη συμμετοχή τους στο παγκόσμιο τουρνουά στη Λιλ (17-19/9).

Μια «ανάσα» από το βάθρο Μαναβή και Τριανταφυλλίδη στη Βουδαπέστη