Κάθε φορά που τον χρειάζεται ο Ολυμπιακός, είναι εκεί. Σε όλα τα μεγάλα παιχνίδια. Κι αυτό με τον ΠΑΟΚ δεν αποτέλεσε εξαίρεση, συμβάλλοντας τα μέγιστα για να φύγουν οι πρωταθλητές με το διπλό από την Τούμπα και να κάνουν το 6/6. Ηταν ένα ακόμα -από τα πολλά- σπουδαία ματς που έχει καταγράψει στο ενεργητικό του με την ερυθρόλευκη φανέλα ο Ισπανός πορτιέρο. Για να βρει άλλωστε κανείς τους αγώνες όπου «κρέμασε» την ομάδα του, θα πρέπει να ψάξει αρκετά και το σίγουρο είναι ότι θα δυσκολευτεί.
Δικαίως MVP της χθεσινής αναμέτρησης, αφού κράτησε όρθιο τον Ολυμπιακό με τις μεγάλες επεμβάσεις του στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά θα ήταν... άδικο για τον Ρομπέρτο αν έμενε κανείς μόνο στο αγωνιστικό μέρος της χθεσινής του παρουσίας στην Τούμπα. Ο 29χρονος γκολκίπερ έδειξε κι αυτή τη φορά -πιθανώς στον μεγαλύτερο βαθμό από κάθε προηγούμενη- ότι διαθέτει κι έναν σπουδαίο χαρακτήρα, αλλά και ήθος που θα μπορούσε να πει κανείς ότι σπανίζει σήμερα στα γήπεδα, όπου είθισται να κυριαρχεί η «ψευτομαγκιά».
Πέραν από την -αυτονόητη για κάποιους- κατάθεση στεφάνου στη μνήμη των θυμάτων των Τεμπών πριν την έναρξη του αγώνα, κάτι που βέβαια έπραξαν και οι συμπαίκτες του, ήταν η γενικότερη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και μετά από αυτόν, που τον αναδεικνύει στην... μορφή του χθεσινού Ολυμπιακού, τόσο επί καθαρά αγωνιστικού μέρους, όσο όμως κι εκτός αυτού. Μία συμπεριφορά που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία από τη στιγμή που επρόκειτο για ένα ντέρμπι ιδιαίτερων συνθηκών και η οποία φυσικά αξίζει και πρέπει να αναδεικνύεται.
«Κάποιες φορές, η νίκη δεν είναι το πιο σημαντικό...»
Ήταν εκείνος που, ως μεγάλος αρχηγός, κατέθεσε εκ μέρους του Ολυμπιακού το στεφάνι για τα έξι «αετόπουλα» που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη (οι υπόλοιποι κατέθεσαν λουλούδια). Ο Ισπανός πορτιέρο ωστόσο πέραν της συγκεκριμένης κίνησής του πριν την έναρξη της αναμέτρησης, έστειλε και το δικό του ξεχωριστό μήνυμα μετά το τέλος της συνάντησης με μία ανάρτησή του στο Facebook.
Συγκεκριμένα ο Ισπανός πόσταρε τη φωτογραφία του τη στιγμή όπου βάζει το στεφάνι μπροστά από τις φωτογραφίες των έξι θυμάτων, γράφοντας: «Κάποιες φορές, η νίκη δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα παιχνίδι... Ήταν μία πολύ καλή νίκη, αλλά και το καλύτερο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ανάμεσα σε δύο μεγάλες ομάδες. #σεβασμός».
Sometimes the victory is not the most important on a game... It was a very good victory tonight, but it was a better FOOTBALL GAME of 2 big teams #respect #RJ16
Posted by Roberto Jimenez Gago on Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015
Η χειραψία σε Κωνσταντινίδη και Κλάους
Ο Ολυμπιακός μόλις είχε σκοράρει με τον Ιντέγε, ο οποίος στο 27' άνοιξε το σκορ κάνοντας το 0-1. Το κακό ωστόσο για τον ΠΑΟΚ ήταν διπλό, αφού λίγο νωρίτερα τραυματίστηκε και ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης, με αποτέλεσμα να γίνει αναγκαστική αλλαγή. Τη στιγμή ωστόσο που ο νεαρός μπακ ήταν πεσμένος στο έδαφος ένας «ερυθρόλευκος», εν μέσω πανηγυρισμών των συμπαικτών του, ήταν αυτός που έτρεξε για να τον σηκώσει. Ποιος; Ο Ρομπέρτο...

Αυτή ωστόσο δεν ήταν η μοναδική στιγμή που ο Ισπανός έδωσε το χέρι του σε αντίπαλο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ναι, αυτονόητο ίσως πει κάποιος. Για ανατρέξτε ωστόσο σε παλαιότερα ελληνικά ντέρμπι και προσπαθήστε να θυμηθείτε ανάλογες εικόνες...

Το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για κάτι συνηθισμένο, πόσω μάλλον για ένα παιχνίδι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού. Το ίδιο λοιπόν έσπευσε να κάνει και με τον Αθανασιάδη όταν έπεσε στο έδαφος, ενώ μετά το τέλος του αγώνα ήταν ξανά αυτός που πήγε να χαιρετήσει ορισμένους από τους παίκτες του Δικεφάλου, όπως ο Βίτορ και ο Κόστα.

Η αποθέωση του κόσμου
Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει τους ποδοσφαιριστές να αποθεώνουν τον... φοβερό κόσμο της ομάδας τους, ασχέτως βέβαια αν προηγουμένως αυτοί έχουν κάνει τις γνωστές «ομορφιές». Εν προκειμένω βέβαια η παρουσία των οπαδών του ΠΑΟΚ στο χθεσινό ντέρμπι, ήταν όντως άψογη, εναρμονισμένη βέβαια και στα ηχηρά μηνύματα που προηγουμένως είχε στείλει ο Ιβάν Σαββίδης. Μόνο σύνηθες ωστόσο -και δη σε ντέρμπι- δεν είναι να αποθεώνεται η παρουσία της κερκίδας από παίκτης της αντίπαλης ομάδας. Κι εδώ ο Ρομπέρτο ήταν αυτός που έκανε τη διαφορά και μας έδωσε ακόμα μία αφορμή για να αναδείξουμε τον σπουδαίο χαρακτήρα του.
«Είμαι πολύ περήφανος που πήρα αυτό το βραβείο. Είναι τιμητικό για μένα σε ένα μεγάλο ντέρμπι να είμαι ο καλύτερος παίκτης του αγώνα. Αυτό το βραβείο ανήκει σε όλη την ομάδα, όλοι μαζί τα καταφέραμε», ανέφερε αρχικά ο Ισπανός μετά την ανάδειξή του ως MVP του αγώνα, πριν αναφερθεί στην παρουσία του κόσμου των «ασπρόμαυρων:
«Θέλω να συγχαρώ τον κόσμο του ΠΑΟΚ για την συμπεριφορά τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα».
Επεμβάσεις μεγάλης κλάσης
Πάμε τώρα και στο αγωνιστικό; Ποιος πιστεύει ότι αν ο Ολυμπιακός είχε κάποιον άλλον κι όχι τον 29χρονο πορτιέρο στα καρέ του, θα έπαιρνε το ίδιο... ξεκούραστα το χθεσινό διπλό; Δεν περιμέναμε φυσικά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για να δούμε ότι ο Ρομπέρτο είναι top class τερματοφύλακας κι έχει δικαιολογήσει μέχρι το τελευταίο σεντ τα χρήματα που έχουν δαπανήσει για χάρη του οι πρωταθλητές. Ιδίως στο δεύτερο ημίχρονο, όταν οι γηπεδούχοι φυσιολογικά πίεσαν, ο Ισπανός όποτε χρειάστηκε έδωσε τα διαπιστευτήριά του και κράτησε το μηδέν.
Πάρτε μία γεύση από την εξαιρετική διπλή επέμβασή του: