MENU

Με μια απογευματινή προπόνηση, ο Αρης συνέχισε σήμερα την προετοιμασία του, ενόψει της επόμενης επίσημης αγωνιστικής υποχρέωσης της ομάδας. Ο Δημήτρης Σταμάτης συμμετείχε σε ένα μέρος του ομαδικού προγράμματος και μετά έκανε ατομικό.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό ο προγραμματισμένος αγώνας του Σαββάτου απέναντι στο Λαύριο, έχει αναβληθεί λόγω κορωνοϊού, ωστόσο οι «κίτρινοι» συνεχίζουν να προπονούνται στοχεύοντας στο να είναι έτοιμοι για το επόμενο παιχνίδι της ομάδας.

Προπονείται και... περιμένει ο Άρης