Με μια απογευματινή προπόνηση, ο Αρης συνέχισε σήμερα την προετοιμασία του, ενόψει της επόμενης επίσημης αγωνιστικής υποχρέωσης της ομάδας. Ο Δημήτρης Σταμάτης συμμετείχε σε ένα μέρος του ομαδικού προγράμματος και μετά έκανε ατομικό.
Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό ο προγραμματισμένος αγώνας του Σαββάτου απέναντι στο Λαύριο, έχει αναβληθεί λόγω κορωνοϊού, ωστόσο οι «κίτρινοι» συνεχίζουν να προπονούνται στοχεύοντας στο να είναι έτοιμοι για το επόμενο παιχνίδι της ομάδας.