MENU

Ο Τσεχός ψηλός του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ταλαιπωρήθηκε από πρόβλημα τραυματισμού στην κνήμη και χρειάστηκε να μείνει εκτός για σχεδόν δύο μήνες. Φυσικά, η απουσία του πλήγωσε την τουρκική ομάδα. 

Ωστόσο, ο Βέσελι νιώθει καλύτερα και πλέον... ανεβάζει στροφές. Έτσι, βρίσκεται στη δωδεκάδα της Φενέρ για τον αγώνα με την Ιτού. 

https://twitter.com/FBBasketbol/status/1216025352667004931 https://twitter.com/FBBasketbol/status/1216032532535353344

 

Βέσελι, η επιστροφή! (pic)