Ο Τσεχός ψηλός του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ταλαιπωρήθηκε από πρόβλημα τραυματισμού στην κνήμη και χρειάστηκε να μείνει εκτός για σχεδόν δύο μήνες. Φυσικά, η απουσία του πλήγωσε την τουρκική ομάδα.
Ωστόσο, ο Βέσελι νιώθει καλύτερα και πλέον... ανεβάζει στροφές. Έτσι, βρίσκεται στη δωδεκάδα της Φενέρ για τον αγώνα με την Ιτού.