Λίγα λεπτά μετά την έντονη δυσαρέσκεια από πλευράς ΠΑΟΚ για την αλλαγή έδρας, ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από πλευράς ΕΣΑΠ για την... ολοκλήρωση του ευτελισμού για χάρη του Ολυμπιακού.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΣΑΠ:
«Η ΕΣΑΠ ανακοινώνει πως ο τελικός του Λιγκ Καπ Νίκος Σαμαράς μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. ΟΝΕΧ θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο Σοφία Μπεφόν του Παλαιού Φαλήρου και όχι στο γυμναστήριο Ανδρέας Βαρίκας της Νέας Σμύρνης την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στις 16:45 και θα μεταδοθεί απ΄ευθείας από την ΕΡΤ-2 ΣΠΟΡ».