MENU

Το συγκρότημα του Γιώργου Ντόσκα κατέλαβε τη δεύτερη θέση του Β΄ ομίλου, πέρασε απευθείας στην οκτάδα και περιμένει πλέον τα αυριανά νοκ-άουτ παιχνίδια, για να μάθει τον αντίπαλο που θα αντιμετωπίσει στον προημιτελικό της Παρασκευής (5/9).

Η ελληνική ομάδα «έβγαλε αντίδραση» μετά τη χθεσινή (2/9) ήττα από την Ισπανία και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίστασης στο -έτσι κι αλλιώς υποδεέστερο- Ισραήλ. Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα ξεκίνησε με 6-0 και προηγήθηκε 11-1 λίγο πριν το τέλος του ημιχρόνου, μετατρέποντας το υπόλοιπο της αναμέτρησης σε τυπική διαδικασία. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός είχε την ευκαιρία να μοιράσει το χρόνο συμμετοχής και είναι χαρακτηριστικό ότι σκόραραν όλες οι παίκτριες γηπέδου, πλην της Ειρήνης Σταυρίδου.

Τα οκτάλεπτα: 5-0, 7-2, 5-3, 5-1 

Η σύνθεση της εθνικής: Σάλεχ, Καραγιάννη 4, Κουνδουράκη 3, Μπίκου 3, Δρακωτού 1, Μαρίνου 2, Κλαψιανού 1, Κρασσά 2, Σταυρίδου, Μπιτσάκου 1, Ελμισιάν 3, Σαλταμανίκα 1, Κυριακοπούλου, Δασκαλάκη 1.

Εύκολη πρόκριση στα προημιτελικά για την εθνική νεανίδων