MENU

Ο Τυνήσιος αμυντικός των «ερυθρολεύκων έκανε μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο instagram, με αφορμή την αποψινή αναμέτρηση με αντίπαλο την αγγλική ομάδας.

Συγκεκριμένα έγραψε: «Έτοιμοι για το πρώτο μας ματς στους ομίλους του Champions League. Πάμε Ολυμπιακέ», έγραψε ο Τυνήσιος κεντρικός αμυντικός.

https://www.instagram.com/p/B2homNzIlqe/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading
Μεριά: «Πάμε Ολυμπιακέ» (pic)