Ο Τυνήσιος αμυντικός των «ερυθρολεύκων έκανε μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο instagram, με αφορμή την αποψινή αναμέτρηση με αντίπαλο την αγγλική ομάδας.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Έτοιμοι για το πρώτο μας ματς στους ομίλους του Champions League. Πάμε Ολυμπιακέ», έγραψε ο Τυνήσιος κεντρικός αμυντικός.