Αναλυτικά όσα είπε στο επίσημο κανάλι της ομάδας:
«Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην οικογένεια του Ολυμπιακού και είναι τιμή να φορέσω ξανά την φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας. Είμαι ενθουσιασμένος κι έχω κίνητρο για τις νέες προκλήσεις που έρχονται».