MENU

Συγκίνηση, δάκρυα, στεναχώρια, ανατριχίλα!

Με αυτές τις λέξεις μπορεί να περιγράψει κάποιος τις στιγμές στον πρώτο αγώνα, έστω σε φιλικό επίπεδο, της Λίβερπουλ στο «Deepdale» του Πρέστον κόντρα στην ομώνυμη ομάδα, δέκα ημέρες μετά τον θάνατο των Ντιόγκο Ζότα και Αντρέ Σίλβα στην Ισπανία.

Ο αρχηγός των γηπεδούχων, Γουάιτμαν, άφησε ένα στεφάνι στην κερκίδα των «Reds» και στάθηκε «προσοχή» μπροστά τους, αποτίοντας φόρο τιμής για τα αδικοχαμένα αδέρφια από την Πορτογαλία. Το «You’ll Never Walk Alone» συνόδεψε τις δυο ομάδες στην είσοδό τους και έπειτα τραγούδησαν το σύνθημα που συνέθεσαν όσο ήταν εν ζωή ο Ζότα.

Όσοι τον έζησαν ως συμπαίκτη «πάλευαν» να συγκρατήσουν τα συναισθήματά τους, κάτι που φάνηκε στα πρόσωπα των Σαλάχ, Τσιμίκα και Κιέζα, όπως και στον Άρνε Σλοτ.

Οι δυνατές στιγμές πριν από τη σέντρα του Πρέστον-Λίβερπουλ που κάνουν το γύρω του διαδικτύου και προκαλούν ρίγη συγκίνησης... 

 

Συγκίνηση και ανατριχίλα στο πρώτο φιλικό της Λίβερπουλ, η Πρέστον τίμησε Ζότα-Σίλβα (vids)