Ο Γάλλος φορ των Λονδρέζων αποχώρησε με μάσκα οξυγόνου και διακομίστηκε στο νοσοκομείο.
Ο ίδιος ενημέρωσε ωστόσο με post στα social media ότι είναι καλά στην υγεία του και τόνισε ότι θέλει να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν στα γήπεδα.
Το βράδυ του Σαββάτου η Κρίσταλ Πάλας με ανακοίνωσή της ενήργησε ότι ο Ματετά πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Ακόμη τονίζει ότι του έγιναν 25 ράμματα στο αριστερό του αυτί λόγω του σοβαρού τραύματος που δέχθηκε.
Μέσα στις επόμενες αναμένεται να επιστρέψει στη δράση ενώ θα έχει συνεχής παρακολούθηση από τον γιατρό της Κρίσταλ Πάλας.