MENU

Ο Αμερικανός γκαρντ θα αποχωρήσει από το Πριγκιπάτο και έκανε μποϊκοτάζ λόγω οφειλών προς το πρόσωπό του το τελευταίο διάστημα. Γι' αυτό και δεν είχε αγωνιστεί τον τελευταίο μήνα. 

Όμως, μετά την τιμωρία του Ματ Στραζέλ αποφάσισε να καλύψει το κενό του συμπαίκτη του και να πάρει κανονικά θέση στη δωδεκάδα. Έτσι, ο Τζέιμς παίζει στο εν εξελίξει ματς των γαλλικών τελικών.

Θυμίζουμε πως η σειρά είναι στο 2-2 και από το Game 5 θα κριθεί ο πρωταθλητής.

Τρελό: Επέστρεψε στη Μονακό και παίζει στον πέμπτο τελικό ο Τζέιμς