MENU

Δύο ημέρες μετά την ανταλλαγή που φέρνει τον Γιάννη στο Μαϊάμι, οι δύο σταρ των Χιτ έκαναν από κοινού προπόνηση για πρώτη φορά ως συμπαίκτες πλέον στους Χιτ.

Μπορεί η ανταλλαγή να μην έχει πάρει ακόμα επίσημη μορφή, όμως είναι δεδομένη, και άπαντες στους Χιτ προετοιμάζονται ήδη για την επόμενη μέρα.

Έτσι, και ο Γιάννης βρέθηκε στο Λας Βέγκας, όπου προπονήθηκε με τον συμπαίκτη του πλέον στο Μαϊάμι, Μπαμ Αντεμπάγιο, με τους δύο παίκτες να μοιράζονται το παρκέ αλλά και αρκετά… χαμόγελα.

Μπαμ και Γιάννης προπονήθηκαν μαζί ως Χιτ για πρώτη φορά (pic)