Δύο ημέρες μετά την ανταλλαγή που φέρνει τον Γιάννη στο Μαϊάμι, οι δύο σταρ των Χιτ έκαναν από κοινού προπόνηση για πρώτη φορά ως συμπαίκτες πλέον στους Χιτ.
Μπορεί η ανταλλαγή να μην έχει πάρει ακόμα επίσημη μορφή, όμως είναι δεδομένη, και άπαντες στους Χιτ προετοιμάζονται ήδη για την επόμενη μέρα.
Έτσι, και ο Γιάννης βρέθηκε στο Λας Βέγκας, όπου προπονήθηκε με τον συμπαίκτη του πλέον στο Μαϊάμι, Μπαμ Αντεμπάγιο, με τους δύο παίκτες να μοιράζονται το παρκέ αλλά και αρκετά… χαμόγελα.