Οι μεγάλες μάχες στο WNBA συνεχίζονται. Το κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου έχει τεράστιο ενδιαφέρον και το σημαντικότερο είναι ότι ολοένα και αποκτά περισσότερους φίλους.
Τα ξημερώματα οι Λας Βέγκας Εϊσις νίκησαν τις Κονέκτικατ Σαν με 102-84. Με την Εϊτζα Ουίλσον να κάνει την διαφορά και πως όχι άλλωστε από την στιγμή, που είχε 23 πόντους, 13 ριμπάουντ και 5 ασίστ.
Από τις ηττημένες η Ντεγουάνα Μπόνερ με 19 πόντους ήταν εκείνη, που ξεχώρισε.