MENU

Μπορείς να πεις γι' αυτόν πολλά, με κυριότερο το ότι έχει υπάρξει πρωταθλητής το 2009, όταν και οδηγούσε την Μπρον. Ή ότι έχει δει πρώτος την καρό σημαία 15 ολόκληρες φορές. Πως στο Αμπού Ντάμπι θα τρέξει για 305η φορά σ' ένα grand prix, νούμερο που τον φέρνει 3ο στη σχετική λίστα πίσω μονάχα από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο (322) και τον Μίκαελ Σουμάχερ (306). Ακόμα, ότι ήταν ο άρχοντας των μικτών συνθηκών, καθώς δε δίσταζε να πειραματιστεί με τα ελαστικά του στις δύσκολες συνθήκες και να βγάλει αλλεπάλληλους λαγούς από το κράνος του.

Ωστόσο, ο Τζένσον Μπάτον δεν υπήρξε ένας ξεχωριστός οδηγός λόγω όλων των παραπάνω, αλλά και λόγω όλων των παραπάνω. Βλέπετε, το μεγαλύτερο «προσόν» του Βρετανού ήταν πως αποτελούσε έναν κύριο μέσα και έξω από την πίστα, καθώς ουδείς από τους teammates του, τους διευθυντές των ομάδων που αγωνίστηκε (Γουίλιαμς, Μπενετόν, Ρενό, Μπαρ, Χόντα, Μπρον και ΜακΛάρεν), τους μηχανικούς είπε ποτέ κάτι κακό γι' αυτόν. Και, στη Φόρμουλα 1, οι κακίες αισθάνονται σαν στο σπίτι τους, οπότε...

Ο 36χρονος πιλότος της ΜακΛάρεν είχε γνωστοποιήσει εδώ και καιρό την πρόθεσή του να μην αγωνιστεί το 2017- θα τον αντικαταστήσει ο Στόφελ Φαντούρν-, όμως είχε αφήσει ένα παράθυρο επιστροφής το 2018, όταν και λήγει το συμβόλαιό του με την ομάδα.

Σήμερα, ωστόσο, ο Μπάτον ξεκαθάρισε πως μετά την Κυριακή αποσύρεται και επίσημα: «Πηγαίνω στο Αμπού Ντάμπι έχοντας στο μυαλό μου πως αυτός είναι ο τελευταίος μου αγώνας. Πιστεύω πως έτσι είναι καλύτερα. Αυτή τη στιγμή, αισθάνομαι ότι δε θέλω να τρέχω άλλο μετά το τέλος της φετινής χρονιάς.

Είναι αλήθεια ότι έχω συμβόλαιο μέχρι το 2018, όμως όπως το βλέπω τώρα, δεν πρόκειται να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα του 2018. Το συμβόλαιο έχει περισσότερο να κάνει με το αν άλλαζα την απόφασή μου μετά από 3 μήνες και ήθελα να επιστρέψω.

Όμως, δε θέλω να πάω στο Αμπού Ντάμπι σκεπτόμενος ότι δεν είναι το τελευταίο μου grand prix. Γιατί είναι.

Αποσύρομαι ευτυχισμένος με τα όσα έχω πετύχει στην καριέρα μου στη Φόρμουλα 1 και είμαι σίγουρος πως η ζωή μου ξεκινάει τώρα», δήλωσε ο Τζένσον, βάζοντας ταφόπλακα στα όνειρα των οπαδών του που πίστευαν πως θα επιστρέψει μετά από διάλειμμα ενός έτους.

Μετά τον Φελίπε Μάσα, λοιπόν, ήρθε η στιγμή και του Μπάτον για να κρεμάσει το κράνος του, ενώ υπάρχει ορατός και ο «κίνδυνος» το 2017 ν' αποχαιρετίσει και ο Αλόνσο.

Η παλιά φουρνιά δε (θα) μένει πια εδώ και παρά το γεγονός πως η νέα γενιά με τον Μαξ Φερστάπεν σημαιοφόρο υπόσχεται καλύτερες μέρες, βλέποντας τον Βρετανό ν' αποχωρεί αισθάνεσαι λίγο άβολα.

Κι έπειτα έναν κόμπο στο «λάθος» σημείο.

Ναι, ακριβώς: στο λαιμό.

Τζένσον Μπάτον: αποσύρεται από τη Φόρμουλα 1