MENU

Ο Σέρβος εξτρέμ ξεκίνησε από σήμερα (25/6) την έκτη του ασπρόμαυρη προετοιμασία, καθώς βρέθηκε με την υπόλοιπη ομάδα στις εγκαταστάσεις της Νέας Μεσημβρίας για τη διπλή προπόνηση.

Μάλιστα, ήταν και η πρώτη του γνωριμία με τον Αλέσιο Λίσι, τον νέο προπονητή του ΠΑΟΚ, με τον Δικέφαλο να... καλωσορίζει τον αρχηγό του με ένα βίντεο στα social media.

Δείτε το βίντεο:

Zίβκοβιτς η... επιστροφή - Στην προπόνηση του ΠΑΟΚ ο Σέρβος αρχηγός (vid)