Η ΠΑΕ Άρης, με ανάρτηση της στα σόσιαλ μίντια πριν λίγες μέρες, προανήγγειλε την κυκλοφορία των εισιτηρίων διαρκείας ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.
Οι τιμές και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες αναμένεται να ανακοινωθούν σήμερα (22/6) από την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, με τον κόσμο να περιμένει τις πρώτες μεταγραφικές κινήσεις και τον Μιχάλη Γρηγορίου να τονίζει πως το μεγάλο "στοίχημα" του ποδοσφαιρικού τμήματος είναι να ξαναφέρει τον κόσμο της ομάδας στο γήπεδο.