Οι «πράσινες» πήραν το τρίποντο στο «Γ. Καλαφάτης και έφτασαν τους 20 βαθμούς και βρίσκονται στην 7η θέση.
Τα δύο γκολ του «τριφυλλιού» πέτυχε η Χριστίνα Κόλλια ενώ κομβική ήταν η τερματοφύλακας, Γιώτα Χατζηχαριστού με την απόκρουση πέναλτι στο 77’.
Ο Παναθηναϊκός άνοιξε λογαριασμό με ωραία ατομική ενέργεια της Κόλλια στο 8ο λεπτό της αναμέτρησης. Ο ΟΦΗ στο 34’ ισοφάρισε σε 1-1 που ήταν και το σκορ του πρώτου ημιχρόνου.
Στο δεύτερο μέρος το «τριφύλλι» έψαξε το γκολ και το βρήκε ξανά με την Κόλλια στο 48’ για το 2-1. Οι φιλοξενούμενοι στο 75’ κέρδισαν πέναλτι αλλά η Γιώτα Χατζηχαριστού με εντυπωσιακή απόκρουση κράτησε το σκορ.