Όπως διαβάσατε μέσα από το SDNA, o Κάλεντ Νάρεϊ έδωσε απέναντι στην Κηφισιά το τελευταίο του παιχνίδι με την φανέλα του ΠΑΟΚ και στην συνέχεια αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του, έχοντας ένα συγκινητικό τετ α τετ με τον Λουτσέσκου.
Ο Γερμανός εξτρέμ αναχώρησε για την Σαουδική Αραβία προκειμένου να διευθετήσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες της μετακίνησής του στην Αλ Καλίτζ, με τον Φαμπρίτσιο Ρομάνο να υπογραμμίζει πως «ολοκληρώθηκε» η εν λόγω μεταγραφή.
Μάλιστα, δεν αποκλείεται εντός της ημέρας να υπάρξουν και ανακοινώσεις από τον ΠΑΟΚ και την ομάδα της Σαουδικής Αραβίας, με τους Θεσσαλονικείς να διατηρούν και ποσοστό μεταπώλησης.