MENU

Όπως διαβάσατε μέσα από το SDNA, o Κάλεντ Νάρεϊ έδωσε απέναντι στην Κηφισιά το τελευταίο του παιχνίδι με την φανέλα του ΠΑΟΚ και στην συνέχεια αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του, έχοντας ένα συγκινητικό τετ α τετ με τον Λουτσέσκου.

Ο Γερμανός εξτρέμ αναχώρησε για την Σαουδική Αραβία προκειμένου να διευθετήσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες της μετακίνησής του στην Αλ Καλίτζ, με τον Φαμπρίτσιο Ρομάνο να υπογραμμίζει πως «ολοκληρώθηκε» η εν λόγω μεταγραφή.

Μάλιστα, δεν αποκλείεται εντός της ημέρας να υπάρξουν και ανακοινώσεις από τον ΠΑΟΚ και την ομάδα της Σαουδικής Αραβίας, με τους Θεσσαλονικείς να διατηρούν και ποσοστό μεταπώλησης.

 

Στη Σαουδική Αραβία ο Νάρεϊ - Στην τελική ευθεία η μεταγραφή στην Αλ Καλίτζ