Το «Είμαι ένας άλλος, ζω σε παράνοια»... φοριέται πλέον σε όλα τα ελληνικά μαγαζιά και όχι μόνο, καθώς έπαιξε και στο ΣΕΦ και στο ΟΑΚΑ μετά τα παιχνίδια των αιωνίων.
Εκμεταλλευόμενοι τη δυνατότητα που δίνει το ελλιπές αγωνιστικό πρόγραμμα, και μέσα στο πλαίσιο του ωραρίου της ομάδας, διασκέδασαν και τραγούδησαν την... παράνοια όπως φαίνεται και στο σχετικό βίντεο διότι η μουσική και η ψυχαγωγία δεν έχουν χρώματα...