Η ομάδα του Βόλου προχώρησε σε μια πρωτοφανή απόφαση στο ματς με τον Πρωτέα Βούλας, καθώς αποχώρησε στο 34', με στόχο να χάσει το ματς με 20-0 και στα play out να συναντήσει τις Εσπερίδες (1-1 τα μεταξύ τους αποτελέσματα από την regular season) κι όχι με τον Πρωτέα Βούλας (2-0 η ομάδα της Βούλας).
Πρόκειται για μια... απίστευτη διακωμώδηση του πρωταθλήματος, που πήρε μεγάλες διαστάσεις, αφού στο παρελθόν δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο.
Όπως αποφασίστηκε, λοιπόν, ο Ολυμπιακός Βόλου χάνει το ματς με μηδενισμό, του αφαιρείται ένας βαθμός, ενώ θα κληθεί να λογοδοτήσει στον Αθλητικό Δικαστή για της δυσφήμηση του αθλήματος.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΟΚ:
«Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΟΚ με την υπ’ αριθμό 58/30-4-2018 απόφασή της εγκρίνει το υπ’ αριθμό 27/30-4-2018 Πρακτικό της Επιτροπής Πρωταθλήματος που αφορά τον αγώνα της Α1 Εθνικής Γυναικών ΑΕΟ Πρωτέας Βούλας-ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου της 29-4-2018.
Σύμφωνα με το ως άνω εγκριθέν πρακτικό της Επιτροπής Πρωταθλήματος, μετά την αποχώρηση της ομάδας Γυναικών του σωματείου ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου, κατοχυρώνεται ο αγώνας υπέρ του Πρωτέα Βούλας με σκορ 78-44, επιβάλλεται η ποινή του μηδενισμού του Ολυμπιακού Βόλου και αφαίρεση ενός βαθμού από τη γενική βαθμολογία και παραπέμπεται το σωματείο στον Αθλητικό Δικαστή για δυσφήμηση του αθλήματος».