MENU

«Δεν έχουμε λόγια να σας ευχαριστήσουμε αρκετά για την απίστευτη υποστήριξή σας! Ήσασταν καταπληκτικοί!», ανέφερε το ευχαριστήριο μήνυμα που ανάρτησε η ΚΑΕ Ολυμπιακός.

 

Ολυμπιακός για τον κόσμο του στο Μόναχο: «Δεν έχουμε λόγια για την απίστευτη στήριξή σας»