MENU

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Παραδόξως, εκείνη η ήττα δεν με πείραξε για πολύ. Δεν έχω ιδέα γιατί. Ίσως να ήταν εξαιτίας των παιδιών. Ίσως επειδή είχα κερδίσει τον Ράφα στα ημιτελικά. Αλλά ένιωθα πως: τελείωσε, είχα κάνει ένα σπουδαίο τουρνουά, κρίμα που έχασα, και συνεχίζουμε.

Το ανέλυσα πολύ ψύχραιμα για τον εαυτό μου. Τις επόμενες μέρες είχα κάποιες στιγμιαίες αναμνήσεις. Αλλά ποτέ ξανά μετά από αυτό».

Φέντερερ για τελικό Γουίμπλεντον: «Δεν με πείραξε για πολύ»