MENU

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, είμαι ευχαριστημένος από τα παιδιά έδωσαν το 100%. Θεωρώ ότι αυτά τα παιχνίδια με αυτές τις ομάδες, έτσι θα κριθούν, στο ένα γκολ, στην ισοπαλία, νομίζω είμαστε κερδισμένοι σε έναν βαθμό για το πάθος και την ενέργεια που βγάλαμε.

Σίγουρα Δεν είμαστε το φαβορί για την επόμενη φάση, αλλά θεωρώ ότι θα πάμε εκεί και αν παλέψουμε με το ίδιο πάθος θα κυνηγήσουμε τις πιθανότητες που έχουμε.

Σήμερα ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστη η έδρα μας και για εμάς και για την υδατοσφαίριση. Ήταν γεμάτη η πισίνα με φίλους του Παναθηναϊκού, τους ευχαριστούμε πολύ, μας δίνουν δύναμη».

Μάζης: «Δεν είμαστε το φαβορί αλλά αν παίξουμε με το ίδιο πάθος θα κυνηγήσουμε τις πιθανότητές μας»