MENU

Το «αντίο» του Τριαντάφυλλου Τσάπρα στον Λεβαδειακό

«Εννιά χρόνια γεμάτα αναμνήσεις, στιγμές, χαρές και συγκινήσεις. Ο Λεβαδειακός θα είναι πάντα για εμένα δεύτερη οικογένεια. Μέσα στα χρόνια αυτά, έκανα φίλους που θα έχω μια ζωή, ζήσαμε στιγμές που θα έχω μέσα μου χαραγμένες για πάντα και δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τη διοίκηση, το επιτελείο, τους συμπαίκτες μου για όσα ζήσαμε και που ήταν πάντα δίπλα μου, αλλά και όσους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που μας εμψύχωναν σε κάθε αγώνα.

Θέλω επίσης να πω ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στον πρόεδρο που πίστεψε σε μένα από την πρώτη στιγμή και ήταν δίπλα μου και δίπλα σε όλη την ομάδα σε καλές και σε άσχημες μέρες. Φεύγω γεμάτος ευγνωμοσύνη και περηφάνια που φόρεσα αυτή τη φανέλα.

Κλείνοντας θέλω να ευχηθώ στον Λεβαδειακό να έχει μόνο επιτυχίες και κάθε επόμενη χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.

Ευχαριστώ πολύ!» 

«Αντίο» Τσάπρα στον Λεβαδειακό: «Δεύτερη οικογένεια, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους»