Αυτή ήταν η δεύτερη ήττα στα τελευταία τρία παιχνίδια για τον Ερυθρό Αστέρα στο πρωτάθλημα και πλέον βρίσκεται στην 3η θέση με ρεκόρ 9-2.
Το σημερινό παιχνίδι ήταν το πρώτο για τον Ντέγιαν Ράντονιτς, ο οποίος επέστρεψε στην τεχνική ηγεσία του Ερυθρού Αστέρα έπειτα από τρία χρόνια και πλέον πρέπει να προετοιμάσει την ομάδα του για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό (30/12).
Από τους ηττημένους, ξεχώρισαν οι Όγκνιεν Ντόμπριτς και Κόρεϊ Ουόλντεν με 10 πόντους έκαστος.
Ο Τζάκι Καρμίκαελ με 14 πόντους και ο Άντονι Κλέμονς με 13 ήταν οι κορυφαίος για τους γηπεδούχους.