Χωρίς... αντίπαλο η φετινή «ασπρόμαυρη» Κ15, με τους παίκτες των Δημητριάδη-Βασιλάκου να σφραγίζουν το πρωτάθλημα μετά την 23η νίκη τους σε 24 αγώνες.
Στο ΒΑΚ του Ηρακλείου στήθηκε ένα... μίνι πάρτι από τα αετόπουλα και τον κόουτς Δημητριάδη να μπουγελώνεται από τους παίκτες του.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο μέσα από την κάμερα του SDNA: