Ο ισχυρός άνδρας του Άρη βρίσκεται δίπλα στην ομάδα για το ντέρμπι στην Τούμπα, απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Με την είσοδο του στο γήπεδο ο Θόδωρος Καρυπίδης έγινε δεκτός με έντονες αποδοκιμασίες, ενώ ο φακός τον έπιασε να έχει συνομιλία με τον team manager της ομάδας Γκουγκουλιά, καθώς τον προπονητή της ομάδας Άκη Μάντζιο.
Σκηνικό που συνηθίζεται από τον Καρυπίδη, για τα εκτός έδρας ντέρμπι της ομάδας, όπου στα περισσότερα βρίσκεται στο πλευρό των ποδοσφαιριστών του.