Μπορεί να ακούγεται σε κάποιους παράδοξο, αλλά είναι πραγματικό και σίγουρα θα πρέπει να υπερτονιστεί.
Ο άλλοτε αρχηγός της Φενέρμπαχτσε, Άλεξ έσπευσε να ευχηθεί καλή τύχη στον Φατίχ Τερίμ, τον οποίο ως ποδοσφαιριστής αντιμετώπισε ουκ ολίγες φορές στα ντέρμπι του τουρκικού πρωταθλήματος κόντρα στη Γαλατάσαραϊ.
Συγκεκριμένα, ο Άλεξ ντε Σόουζα έγαψε «Καλή τύχη κόουτς» στην ανάρτηση του Φατίχ Τερίμ που ανέφερε: «Από την Κωνσταντινούπολη στην Αθήνα».
?Alex de Souza'dan Fatih Terim'e destek: Başarılar hoca pic.twitter.com/6tVd3lwvXm
— Habertürk Spor (@HTSpor) December 27, 2023