MENU

Μπορεί να ακούγεται σε κάποιους παράδοξο, αλλά είναι πραγματικό και σίγουρα θα πρέπει να υπερτονιστεί.

Ο άλλοτε αρχηγός της Φενέρμπαχτσε, Άλεξ έσπευσε να ευχηθεί καλή τύχη στον Φατίχ Τερίμ, τον οποίο ως ποδοσφαιριστής αντιμετώπισε ουκ ολίγες φορές στα ντέρμπι του τουρκικού πρωταθλήματος κόντρα στη Γαλατάσαραϊ.

Συγκεκριμένα, ο Άλεξ ντε Σόουζα έγαψε «Καλή τύχη κόουτς» στην ανάρτηση του Φατίχ Τερίμ που ανέφερε: «Από την Κωνσταντινούπολη στην Αθήνα».

Το μεγαλείο του ποδοσφαίρου: Ο πρώην αρχηγός της Φενέρ ευχήθηκε καλή τύχη στον Τερίμ στο νέο του βήμα (pic)